Wednesday, November 26, 2008

Vecka 3: Dag 7 och jag är arg!

Blir kortfattat nu. Ska iväg med gravida svägerskan R för att hon ska hinna shoppa lite inför julen och nya barnet.

Tro f-n att jag hade gått upp i dag igen! Det innebär att jag på hela veckan nu har gått ner ETT HEKTO. Fördelen med det var att jag gjorde min morgonrunda snabbare än vanligt. Folk jag mötte såg lite rädda ut för mig när jag ångade fram med mina stavar :D

Måttbandet står still. Vågen står still. Jag följer måltidsrekommendationerna slaviskt. Om det inte händer något magiskt nästa vecka kommer jag att bli... ännu argare.

Jag bryter ihop och går vidare ;)

3 comments:

  1. Det bästa är att prata med coacherna. De har svar på det mesta. De har också sett hur det går för andra. Jag tror att man kan stå still ibland för att sedan gå ner. Det är som om kroppen behöver vila lite.

    Fokus var dagens ord eller ;-)

    Ps om du bryter ihop så finns vi här och tröstar dig

    ReplyDelete
  2. Tack!
    Jag vet att jag hamnar på platåer där jag står still. Jag trodde bara inte att den skulle komma redan vecka 3. Känns mer troligt att den kommer i vecka 6 eller 7. Men tydligen inte den här gången.

    Jag är bara arg. Ger inte upp så lätt :)

    ReplyDelete
  3. Försök hitta positiv energi UR din ilska! Då blir det otroligt kraftfullt!

    Som du vet- vi stöttar dig i med och motgång!!! Det är det vi är till för ;0)

    ReplyDelete