Sunday, January 18, 2009

Resultat efter 10 veckor





Här är resultatet efter mina första 10 veckor med itrim. Jag är verkligen glad att det gått så bra och ser fram emot att nu jobba mer på att bygga om kroppen med mer muskler och minska på det lösa som till viss del envisas med att vara kvar. Byxorna går att knäppa nu, men de är inte sköna att ha på sig än.

Ålder: 40 Längd: 166 cm
Vikt: 65.3 kg (-8.6 kg på 10 veckor)
BMI: 23.7
Fett: 32.4% eller 21.2 kg (-7 kg fett)
Målvikt: 61 kg (4.3 kg fett kvar)

Jag ser inte så stor skillnad mellan resultatet från vecka 4 och nu vecka 10 men det spelar ingen större roll. Jag är glad att jag inte stannade efter vecka 4 för då hade jag snart varit tillbaka där jag började.

På min näthinna ser jag mig stark och utan valkar - men inte skinntorr :D

10 comments:

  1. MEN vilken skillnad!!! Bra idé att visa upp bilder med samma kläder. Det gör det lättare för oss att se förändringen!!!

    Bra jobbat!!! Jag lutar allt mer åt att också köra Itrim. Det verkar vara ett bra sätt!

    Kram!

    ReplyDelete
  2. Ahh äntligen en byxbild. Jag undrade just när den skulle komma.

    Du ska bara veta vad avundsjuk jag är på ditt bmi. Dit når jag aldrig.

    Vadå valkar. Du har ju inga. Att brallorna inte sitter bra beror säkert på att de är lite oanvända på ett tag :-)

    Tack för tippset om proteinbaren. Jag ska kolla upp var jag kan hitta dem här.

    Du tjejen du har ju gjort ett kanonjobb. Var stolt över dig själv. Grattis till alla fina siffror.

    Och så har du ju stöttat mig under resans gång. Det tackar jag speciellt för.
    Kram

    ReplyDelete
  3. Vilken skillnad! Du har gjort ett jättebra jobb!
    Kram

    ReplyDelete
  4. Jösses vilken skillnad!! Grattis, på bara 10 veckor?!?
    Ditt BMI är ju strålande nu! Blir avis!!

    Kram

    ReplyDelete
  5. Wow, vilken skillnad. Helt sanslöst!

    ReplyDelete
  6. Snyggt!! Mycket imponerad. STARKT jobbat!!!
    Kram

    ReplyDelete
  7. INGEN SKILLNAD?! *skriker*

    Men är du blind? Det är en enorm skillnad ju! Och du är väl inte van att ha dom byxorna, ha dom en dag och de "går ut sig" och blir perfekta!!!

    Du har verkligen varit duktig och det har varit ett privilegium att få ha dig som blogg kompis! Alla dina stöttande kommentarer, råd & tips! Fantastiskt!

    Du är verkligen en kanonbra viktminskningsförebild!

    Tack för allt!

    Nu kör vi vidare mot nya mål!

    ReplyDelete
  8. Syns ju jätte stor skillnad ju:)
    Camilla

    ReplyDelete
  9. Jag önskar att jag hade vågat ta bilder på mig innan jag började på itrim...det hade varit jättekul att se nu! Men jag har kvar mina "mått" från midja (som inte existerade...den var nästan större än baken...) och resten av kroppen.

    Skall snart på "1-år-efter-itrim"-koll och det skall bli spännande att träffa alla. En i vår grupp blev så inspirerad att hon startade egen itrim-ställe!!! Coolt va!

    /Jessica

    ReplyDelete
  10. Riktigt bra jobbat! Är grymt imponerad!!!

    ReplyDelete