Monday, December 1, 2008

Vecka 4: Dag 5 och jag är trött (igen)

Jag är så trött just nu. Fick inte sova ordentligt för min förbaskade förkylning ville att jag skulle hosta och snyta mig istället. Mår bra, ingen feber, men kan ju inte sova när det rinner och kittlar.

Var och gjorde min -3kg belöning idag. Färgade fransar och ögonbrynen. Jättekul, för nu ser jag ut som en grottmänniska. Jo faktiskt. Lite. Fattar inte vad hon tänkte när hon smetade på färgen på ögonbrynen. Om en vecka ser det OK ut igen, men idag... inte fint.

Skulle ha gått på ett superbra kombinationspass på SATS som är 30 minuter spinning och 30 minuter Core (mag- och ryggmuskel fokus). Men jag orkade inte gå dit. Inte sovit ordentligt, lite träningsvärk efter yogan igår, och så regnade det ju... Tog en kopp kaffe i centrum. Handlade lite böcker. Tänkte åka hem men DÅ kom jag på att det tar ju bara 30 minuter på itrim så jag åkte dit och körde ett pulspass på nästan max-nivå.

Förra veckan ville jag verkligen väga mig. Den här veckan SKA vi väga oss och då är jag inte alls särskilt intresserad. Jo. Jag vill se FFM (FettFriMassa) vikten.

Usch, vad vädret är trist idag. Det är mörktgrått ute och jag behöver verkligen komma ut en sväng. Ja, ja. Det är bara att bita ihop och dra på sig kläderna.

3 comments:

  1. Vad du tränar men du är ju ganska nära målvikten så det kanske behövs.

    Kämpa på men du..... ta det lugnt medan förkylningen sitter i och lyssna ordentligt på kroppen så du inte gör något som den inte vill. Det brukar inte gå bra då.
    Vila fast vet du vad det är? :-)

    Krya på dig.

    ReplyDelete
  2. Hehe. Ja, jag vilade en del idag. Köpte böcker så nu kommer jag att bli sittande en del. :)

    ReplyDelete
  3. Just det HBP! Lyssna på vår kloke Peter och vila du med :0) Du är ett riktigt energi knippe du! Vem vet vi kanske blir likadana när vi gått ner i vikt! Redan nu så sover jag mindre och har lite svårt att somna- nåt som ALDRIG hänt mig tidigare...

    Grattis till dina bryn och fransar! Ha ha! Vet precis hur snygg du är idag... Det var ju inte så längesen som jag var i väg på min belöning...

    Nej hepp dagen har varit låååång! God natt!

    ReplyDelete