Tuesday, January 27, 2009

-10

Det är bara att inse att jag hade en svacka igår. Idag är det bra igen. Tack för peppningen i gårdagens inlägg! Idag lossnade det igen och de sura 10 hektona vätska som jag av olika anledningar lyckades lägga på mig i helgen är borta igen. Det gör mig glad. Nu är det inte läskigt att stå på supervågen imorgon. Jag står i och för sig ganska still sen förra vägningen men så länge det inte är upp är jag nöjd.

Siffran 10 finns ofta i mitt bakhuvud på dagarna. Och inte minst idag när det försvunnit -10hg över ett dygn. Andra 10 som jag blivit av med sedan starten är -10 cm i midjan och -10% i rent fett av ursprunglig kroppsvikt.

Idag har jag förmånen att träna ett lunchpass med Spinning och Core. Längtar till cykeln!

3 comments:

  1. Vad skönt att du mår bättre i dag! Alla kan ha svackor.

    Ha en skön dag och ett effektivt lunchpass!

    ReplyDelete
  2. Såja där har vi den vanliga HBP. Härligt att ha dig i normal känsloform igen.

    Vågen är inte farlig och vi går upp och vi går ner. Ett svaj på ett par kilo är ju normalt. Tänk på hur nära du är din målvikt. Ju närmre ju svårare är det att få bort de sista.

    Tack för tipset med proteinbaren. Jag köper det direkt.

    Kramar

    ReplyDelete
  3. Skönt att det även gick bra för dig! Vi hade ju båda en dipp men det gick bra för oss båda!

    Visst är det skönt!

    ReplyDelete