Wednesday, January 21, 2009

Gruppmöte #9 idag

Idag hade vi gruppmöte utan vägning. Min fina plan om att träna innan mötet gick i stöpet för jag slarvade med packningen av kläderna. Känns att jag inte fått in rutinen med träningen än. Ikväll är väskan packad ordentligt så imorgon har jag ingen dålig ursäkt.

Hemma hostar vi allihop. Inte direkt sjuka, men huvudet värker och framför allt så låter illa. Jag vägrar bli sjuk. :)

Nu längtar jag till helgen. Vill sova länge och åka skridskor även om det får bli på konstis.

5 comments:

  1. Slarv med väskan. Har jag verkligen kommit rätt. Det låter inte som den HBP jag känner ;-)
    Nåja nya rutiner är inte lätt. Att få ihop livspusslet är inte heller så lätt alltid. Jag tror det är där det stupar för många. Att kanna att man aldrig hinner. Det beror på i många fall, dock inte alltid, att man inte tar sig tid.
    Jag tror inte det i ditt fall. Men nu är det dags för en skärpning. Jag har ju lytt ditt råd och börjat promenera men gör du det själv nuförtiden?

    Du har ju en bra inställning så nu är det bara att kämpa på.

    Tänkte på korten du visade och sa jag att du har en fin fugur nu mot förut. Det kan ju inte vara mycket kvar....

    Kram kram

    ReplyDelete
  2. Hoppas att du inte blir sjuk nu.
    Kram

    ReplyDelete
  3. Tack snälla snälla HBT för alla superpeppande kommentarer i min blogg. (ha ha skrev fel först och det blev grogg!)

    Tittade på korten igen, 10-veckors resultatet, och vilken fantastisk skillnad. Du är så smal!

    Kram och inte bli sjuk nu!

    ReplyDelete
  4. Haha! GROGG istället för blogg. Underbar felskrivning :D

    ReplyDelete
  5. Håller med Peter om att det inte är likt dig att slarva. Läser in att du har lite mycket nu och det bidrar till slarvet, det är jag övertygad om!

    Grogg istället för blogg jaaa du Ellan, vad har du i tankarna, ha ha!

    Underbart!!!!

    ;0)

    ReplyDelete