Wednesday, February 11, 2009

Aj, aj, AJ!

Jag har så ont efter dagens BodyPump-pass. Kände att det började göra ont direkt efteråt, alltså redan i duschen. Var så svårt att torka kroppen med handduken.
Om jag hade haft tid så hade jag uthärdat en stund i bastun (som jag inte gillar för att jag tycker att det är jobbigt att andas varm luft...) men det var bara att kuta tillbaka till jobbet.

Positivt är att det idag var lättare att träna än förut - så jag lastade på mer vikt. Alltså ont nu :

Det får bli en värktablett och sen sova. Hoppas att det gett med sig imorgon. Träna med måtta? Näääääääää :D

5 comments:

  1. *asg* Den snusförnuftiga HBP tränar för hårt. Ja ja man lär så långe man lever.
    Hoppas du kan lyfta armarna överhuvud taget så du kan få på några kläder. Frugan gjorde så första passet och kunde inte tvätta håret på fem dagar.
    Ha en skön dag*fniss*
    Kram

    ReplyDelete
  2. Jo just det jag fick reda på det här med fettprocent idag. Om jag ska ha samma procent som du önskar dig ska jag ligga på ca 15% som kille. Det var tydligen skillnad på killar och tjejer. På Itrimcentret har de 17 % fett som målsättning och det är det som gäller när jag kollar på remsan. Dvs jag har 5% att ta plus 2 ytterligare för att komma till din divå.
    Och det ska jag väl försöka med :)

    ReplyDelete
  3. Ha ha, träningsnarkoman där. :)

    Hoppas att du mår bättre nu.

    Kram

    ReplyDelete
  4. Jag ska väl rätta min käre man: jag kunde inte tvätta håret själv och ta sig ur och i bilen var inte lätt:-) Jag kunde inte räta ut armarna. Usch det var hemskt! Ta det lugnt nästa gång! :-)
    Men bodypump är såå kul!
    Kram

    ReplyDelete
  5. Usch, känner med dej!! Bodypump träningsvärk är den värsta!!

    ReplyDelete