Friday, April 3, 2009

Livstecken

Tiden går så fort. Jag hänger inte alls med just nu. Igår var det ju måndag! Nu har alla gått hem från jobbet och jag inser att jag inte ens har börjat med saker som jag skulle ha gjort i tisdags, enligt min planering. Strunt samma.

Är glad när jag sovit mer än 6 timmar, ätit 4 ggr om dagen och inte svarar goddag-yxskaft när jag förväntas vara expert på mitt område. Det är lite mycket just nu...

Hoppas ni andra njuter av våren, mår bra och trivs i era kroppar. Kanske får jag tid att titta in hos er under helgen. Annars så får jag göra det under påsken :)

4 comments:

  1. Skönt att få höra av dig. Undrar ibland vart du tar vägen. Ta hand om dig och vi finns kvar när du har tid någon gång.
    Krmar

    ReplyDelete
  2. Välkommen tillbaka! Även jag har inte haft så mycket tid att lägga på bloggningen men jag har hunnit med att sakna dig iallafall!

    Hoppas att allt är bra runt omkring dig och att det snart lugnar ner sig för dig...

    Stor kram!

    ReplyDelete
  3. Jag förstår precis vad du går igenom. Det där med "goddag yxskaft" är en målande beskrivning av hur jag också kan känna det i dessa hektiska dagar...

    Ta hand om dig!

    ReplyDelete
  4. Vart har du tagit vägen- du är saknad ju!!!! Stor kram

    ReplyDelete