Thursday, March 5, 2009

Vecka 18 kort och gott

Idag startar vecka 18 för mig och jag känner att jag är bättre rustad mentalt denna vecka, i jämförelse med förra veckan. Igår var jag tvungen att boka av min CykelPuls-träning som jag så gärna ville gå på. Sen kompenserade jag den missade träningspasset genom att gå på löpband och styrketräna på egen hand sent på kvällen.

Jag behöver träna. Särskilt nu när det börjar koka ihop sig med massor av viktiga saker som måste göras på jobbet. Tyvärr är det så lätt för mig att hoppa över träningen till förmån för jobbet, men igår så tränade jag ju till slut ändå. Det var mycket klokt gjort. Kände hur mina axlar gick från att vara spända fiolsträngar som började direkt under öronen sedan blev till normala axlar under träningen.

Hoppas ni har det bra!

2 comments:

  1. Visst är träning bra medicin!? Jag har jobbat sedan 04.30 imorse. Jobbade till 17, då jag lätt kunde åkt hem och lagt mig. Men istället tog jag mig till Fitness och nu sitter jag i soffan, nyduschad och rätt pigg faktiskt!

    Kram!

    ReplyDelete
  2. Bra jobbat att du tränade ändå till slut! Det brukar löna sig!

    Trevlig helg!

    Kram

    ReplyDelete